Garanti

På GGC Mobile klargör garanti enkelt .

Följande sammanfattning hjälper dig att snabbt hitta vad du behöver veta.

Giltighetstid:
Garantavtalet börjar samma dag för din köpta reparation eller reservdel och varar i 90 dagar från den dagen.

Garantin täcker:
Reparationer och mekaniska reservdelar, samt elektriska fel på den reparerade delen som inträffar vid normal användning av din produkt. Din garanti täcker hela kostnaden för reparationen samt den mekaniska reservdelen.

Hur det fungerar:

  1. Du kan skicka ditt föremål till vår  lokal.
  2. När vi fått det, reparerar vi eller ersätter evetuella delar.
  3. Den skickas tillbaka till dig utan kostnad för dig.
  4. Alla garantianspråk får returleverans via Postnord.


För inlämning av artiklar, hjälper dig i våra affärslokal på Rörstrandsgatan 26, Stockholm.

Där reparation eller utbyte av delen kommer att utföras på plats samma dag utan kostnad för dig, med reservation för eventuell leveranstid för reservdelen.

Vad täcker inte vår garanti:
Garantin täcker inte byte av LCD,  iPhone eller iPadskärm, vid oavsiktlig skada,
eller som uppstår vid användarhantering. Om enheten eller tillbehöret har hanterats av användaren på ett sätt som har lett till skada på enheten eller tillbehöret, omfattas detta ej av vår garanti. Artiklar som olyckligtvis skadas av vätska omfattas inte av vår garanti. Garantin omfattar ej programvaruproblem.

Värdet på din garanti:
Det totala värdet av din garanti är i de flesta fall lika med kostnaden för din reparation, reservdel eller tillbehör.

 Om du får problem med din reparation, tveka inte att kontakta oss på info@gg-c.se eller på    070-517 40 10.